Novel Secondhand Utk Dijual

*gambar tak da kne mengena dgn entry ^^*

saya na jual novel 2nd hand , kalau berminat boleh pm di FB saya
komen dekat entry pon boleh :)
kalau nak sipnosis , request dekat pm , nanti saya bagi .
saya gune pos laju , sebab tu harga dia nak sama 
dengan harga asal . 



1.
*Recommen* novel terlaris
Tuan Rumah Pembantu Rumah
RM 18

2.
Aku Mahu Kamu
*Recommen* RM 16
3.
Cinta Untukmu
*Recommen* RM 20

4.
Cinta 3 Suku
*Recommen* RM16


5.
Saat Mata Berbicara
RM 20 . Harga asal RM25.90

6.
Suara Hati 
RM 10

7.
Serudup Kasihmu
RM 15

8.
Pencuri Cinta
RM 15

9.
Hanya Dia Tahu
RM 15

10.
Manisnya Cinta
RM 15

11.
Ku Berserah
RM 15


P/s : saya na jual sebab almari buku saya da penuh xD










TERIMA KASIH SUDI MEMBACA ! XD

9 komen anda :D:

nuramalina mohdazam said...

uwahhhhh..sayang nye kita tak pandai baca buku cm ni.tak paham!>,<

Nurul Atiqah said...

Bestnya. Nak beli nak beli! Hehehehe :D

NurSyafinaz said...

@nuramalina mohdazam oh hee ,soh la akak , mak , kekwn ke beli :3

NurSyafinaz said...

@Nurul Atiqah hehe mai2 beli , :D

Nurulee said...

Kita tk baca novel. Comic ada? Ehe.

Nurul Atikah Syazwina said...

nice. mungkin beli. tengok bajet dulu ye kakak :)

Mugmerah said...

woww. bestnya lau dpt kumpul bt library. tp syg mugmerah xde masa nak baca novel. :(

NurSyafinaz said...

@Nurul Atikah Syazwina ohh hee ok dik :))

@Mugmerah alaaa , sokey la thanks dtg blog sy :)

Rose Aimi said...

x nk bli boleh? nk terus..hehe