Untung nyaa !



Musim SPM makin surut , seronok la Batch 95'
saya sebagai Batch 96' semakin kecut . haha
sebulan ni ada yg pulun study , 
ada yg cuti tak ingat dunia (sy la tu)
haha
dan yg tak best nya jadi Batch 96'
saya terasa tahun saya di jadikan bahan eksperimen , 
kenapa ??

kenapa mesti mula dgn tahun saya :(
1. Patut tahun depan dah boleh ambik lesen kereta :(
2. Patutnya 3 bulan sahaja right ? :(
3. Dulu bi bm , then na di tukarkn blik ke bi ? Luck ada dwibahasa.
4. Tetiba je Sejarah wajib lulus SPM :(
5. No komen.
6. Format ni saya tak tau cam mana

kenapa ini semua harus berlaku , 
adakah ini semua kerna diri kuu :3
ok2 stop nyayi , nanti hujan .

pape pon kena kerajaan wat cm ni kt saya , wat la mula dr Batch 97 
huhhhhhhhhh


TERIMA KASIH SUDI MEMBACA ! XD

2 komen anda :D:

Fatin Diana said...

untung lah dapat PLKN berbulan-bulan ;(

NurSyafinaz said...

untung :( perli ehh , haha ta suka laaa